woensdag 10 januari 2018

Art-journal bladzijde met een spreuk

Soms lees je ergens een spreuk en dan denk je; Daar heb ik vandaag wel wat aan.Hier is dat ( links boven) Wandelen is de haast uit je hoofd halen en kijken wat er over blijft
Zo begin ik het liefst. Ik heb een spreuk en ga op zoek naar plaatjes of stempels. Die knip ik uit, luk raak ik geef me over aan de flow. Soms vind ik nog wat woorden, die knip ik ook uit. Als ik een bergje heb ,stop ik en begin met een achtergrond te zoeken in mijn journal met gelli prints. Maak een compositie met de plaatjes en de woorden en kijk wat de achtergrond nog nodig heeft.
Dan haal ik alles weer weg en bewerk de achtergond. Dan plak ik alles erop en voeg nog wat stemmpels toe.Tekst omlijnen met fijnschrijver.

1 opmerking:

  1. Mijn man van acht jaar heeft me verlaten. Ik at niet en ik praatte met niemand, ik huilde veel, ik was zo depressief dat ik door alle stress in het ziekenhuis belandde. Op een dag was ik online aan het zoeken naar hulp omdat ik veel van hem hou en veel om hem geef en ik wil gewoon dat hij naar huis terugkeert. Ik vond zoveel getuigenissen over Dr. Ilekhojie dat hij zoveel relatieproblemen oploste... Ik was genoodzaakt hem te bellen en hem alles uit te leggen omdat ik veel goede verhalen over hem zag. Hij vertelde me dat mijn man over een paar dagen terug zal komen nadat hij me heeft geholpen met een verzoeningsspreuk. Ik deed wat hij opdroeg en gaf alles wat hij vroeg en in precies 3 dagen keerde mijn man uit eigen beweging naar huis en vroeg om zich te verzoenen. Ik ben zo blij dat Dr Ilekhojie heeft gedaan wat hij beloofde. Als je hulp wilt bij je huwelijk, praat dan met Dr Ilekhojie. E-mail gethelp05@gmail.com WhatsApp/Viber +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen